Застосування інноваційних технологій і методик в управлінській діяльності заступника директора школи
Участников: 2
Страница 1 из 1
Застосування інноваційних технологій і методик в управлінській діяльності заступника директора школи
Вчителю відводиться провідна роль у втіленні інновацій. Але ефективність упровадження інноваційних підходів у навчально-виховний процес можлива за умови організації підготовки як тих, хто навчається, так і тих, хто навчає. Перед управлінською командою навчально-виховного закладу стоїть проблема: навчити педагогічний колектив працювати в умовах застосування інноваційних технологій.
Які шляхи розв'язання цієї проблеми Ви можете запропонувати з власного досвіду? (приведіть приклади)
Які шляхи розв'язання цієї проблеми Ви можете запропонувати з власного досвіду? (приведіть приклади)
Re: Застосування інноваційних технологій і методик в управлінській діяльності заступника директора школи
На цьому етапі найважливішим питанням впровадження інновацій у НВП є процес адаптації вчителів до роботи з сучасними ІКТ. Для цього необхідні проведення занять та тренингів з учителями, проведення презентацій досвіду роботи вчителів з ІКТ на уроках для обміну досвідом.
???????- Гость
використання ІКТ у НВП
1.Организовать курсы пользователей ПК для начинающих.
2.Организовать курсы "продвинутых" пользователей для обучения расширенного применения приложений ППП Microsoft Office
3.Организовать ПДС "Использование информационных технологий в учебно-воспитательном процессе" для разных категорий учителей (организовать работу по каждому методическому объединению, для администрации, библиотекарей...)
4. Организовать ПДС "Использование возможностей интерактивной доски"
5. Собрать медиатеку существующего ПО по каждому предмету.
6. Пополнять медиатеку разработками собственного производства (программы, презентации, электронные учебники)
7. Организовать взаимное посещение уроков с использованием ИКТ
2.Организовать курсы "продвинутых" пользователей для обучения расширенного применения приложений ППП Microsoft Office
3.Организовать ПДС "Использование информационных технологий в учебно-воспитательном процессе" для разных категорий учителей (организовать работу по каждому методическому объединению, для администрации, библиотекарей...)
4. Организовать ПДС "Использование возможностей интерактивной доски"
5. Собрать медиатеку существующего ПО по каждому предмету.
6. Пополнять медиатеку разработками собственного производства (программы, презентации, электронные учебники)
7. Организовать взаимное посещение уроков с использованием ИКТ
dvirina- Сообщения : 1
Дата регистрации : 2010-04-18
Впровадження інноваційних підходів у навчально-виховний процес
1.З моменту надходження комп'ютерного класу до нашої школи адміністрація організувала заняття для педагогів з метою знайомства з ПК. Це довгий та кропіткий процес.
2. Другим кроком було планування курсів та добір тем курсової підготовки вчителів. Агітували вчителів пройти такі курси, тема яких була пов'язана з даною проблемою.
3. Організували ПДС "Використання інформаційно-компютерних технологій в навчально-виховному процесі"
4. Накопичення ППЗ з кожного предмету.
5. І обов'язково відвідування та обговорення уроків з використанням комп'ютерних технологій
2. Другим кроком було планування курсів та добір тем курсової підготовки вчителів. Агітували вчителів пройти такі курси, тема яких була пов'язана з даною проблемою.
3. Організували ПДС "Використання інформаційно-компютерних технологій в навчально-виховному процесі"
4. Накопичення ППЗ з кожного предмету.
5. І обов'язково відвідування та обговорення уроків з використанням комп'ютерних технологій
gavriluk- Гость
Re: Застосування інноваційних технологій і методик в управлінській діяльності заступника директора школи
Знання методів стратегічного і тактичного планування, проектування.
Логіка розробки проекту педагогічної діяльності диктує відповідний склад проективних умінь:
• перекладати цілі й зміст освіти в конкретні педагогічні завдання;
• враховувати при визначенні педагогічних завдань і доборі змісту діяльності потреб та інтересів учнів, можливості матеріальної бази, власний досвід та індивідуально-ділові якості;
• визначати комплекс домінуючих і підпорядкованих завдань для кожного етапу педагогічного процесу;
• відбирати види діяльності, адекватні поставленим завданням, і планувати систему спільних творчих справ;
• планувати індивідуальну роботу з учнями з метою подолання наявних недоліків і розвитку їх здібностей, творчих сил і обдаровань;
• добирати зміст, форми, методи і засоби педагогічного процесу в їхньому оптимальному поєднанні;
• планувати систему прийомів стимулювання активності школярів і стримування негативних проявів у їхній поведінці;
• планувати засоби створення особистісно розвивального середовища і підтримки зв'язків із батьками і громадськістю.
Логіка розробки проекту педагогічної діяльності диктує відповідний склад проективних умінь:
• перекладати цілі й зміст освіти в конкретні педагогічні завдання;
• враховувати при визначенні педагогічних завдань і доборі змісту діяльності потреб та інтересів учнів, можливості матеріальної бази, власний досвід та індивідуально-ділові якості;
• визначати комплекс домінуючих і підпорядкованих завдань для кожного етапу педагогічного процесу;
• відбирати види діяльності, адекватні поставленим завданням, і планувати систему спільних творчих справ;
• планувати індивідуальну роботу з учнями з метою подолання наявних недоліків і розвитку їх здібностей, творчих сил і обдаровань;
• добирати зміст, форми, методи і засоби педагогічного процесу в їхньому оптимальному поєднанні;
• планувати систему прийомів стимулювання активності школярів і стримування негативних проявів у їхній поведінці;
• планувати засоби створення особистісно розвивального середовища і підтримки зв'язків із батьками і громадськістю.
?????134- Гость
Страница 1 из 1
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения
|
|