Інноваційна освіта
Вы хотите отреагировать на этот пост ? Создайте аккаунт всего в несколько кликов или войдите на форум.

Застосування інноваційних технологій і методик в управлінській діяльності заступника директора школи

Участников: 2

Перейти вниз

Застосування інноваційних технологій і методик в управлінській діяльності заступника директора школи Empty Застосування інноваційних технологій і методик в управлінській діяльності заступника директора школи

Сообщение  Admin Пт Апр 23, 2010 3:56 pm

Вчителю відводиться провідна роль у втіленні інновацій. Але ефективність упровадження інноваційних підходів у навчально-виховний процес можлива за умови організації підготовки як тих, хто навчається, так і тих, хто навчає. Перед управлінською командою навчально-виховного закладу стоїть проблема: навчити педагогічний колектив працювати в умовах застосування інноваційних технологій.
Які шляхи розв'язання цієї проблеми Ви можете запропонувати з власного досвіду?
(приведіть приклади)
Exclamation

Admin
Admin

Сообщения : 9
Дата регистрации : 2009-11-13

https://innovatika.forum2x2.ru

Вернуться к началу Перейти вниз

Застосування інноваційних технологій і методик в управлінській діяльності заступника директора школи Empty Re: Застосування інноваційних технологій і методик в управлінській діяльності заступника директора школи

Сообщение  ??????? Пт Апр 23, 2010 4:18 pm

На цьому етапі найважливішим питанням впровадження інновацій у НВП є процес адаптації вчителів до роботи з сучасними ІКТ. Для цього необхідні проведення занять та тренингів з учителями, проведення презентацій досвіду роботи вчителів з ІКТ на уроках для обміну досвідом.

???????
Гость


Вернуться к началу Перейти вниз

Застосування інноваційних технологій і методик в управлінській діяльності заступника директора школи Empty використання ІКТ у НВП

Сообщение  dvirina Сб Апр 24, 2010 8:56 pm

1.Организовать курсы пользователей ПК для начинающих.
2.Организовать курсы "продвинутых" пользователей для обучения расширенного применения приложений ППП Microsoft Office
3.Организовать ПДС "Использование информационных технологий в учебно-воспитательном процессе" для разных категорий учителей (организовать работу по каждому методическому объединению, для администрации, библиотекарей...)
4. Организовать ПДС "Использование возможностей интерактивной доски"
5. Собрать медиатеку существующего ПО по каждому предмету.
6. Пополнять медиатеку разработками собственного производства (программы, презентации, электронные учебники)
7. Организовать взаимное посещение уроков с использованием ИКТ

dvirina

Сообщения : 1
Дата регистрации : 2010-04-18

Вернуться к началу Перейти вниз

Застосування інноваційних технологій і методик в управлінській діяльності заступника директора школи Empty Впровадження інноваційних підходів у навчально-виховний процес

Сообщение  gavriluk Сб Май 01, 2010 3:44 am

1.З моменту надходження комп'ютерного класу до нашої школи адміністрація організувала заняття для педагогів з метою знайомства з ПК. Це довгий та кропіткий процес.
2. Другим кроком було планування курсів та добір тем курсової підготовки вчителів. Агітували вчителів пройти такі курси, тема яких була пов'язана з даною проблемою.
3. Організували ПДС "Використання інформаційно-компютерних технологій в навчально-виховному процесі"
4. Накопичення ППЗ з кожного предмету.
5. І обов'язково відвідування та обговорення уроків з використанням комп'ютерних технологій

gavriluk
Гость


Вернуться к началу Перейти вниз

Застосування інноваційних технологій і методик в управлінській діяльності заступника директора школи Empty Re: Застосування інноваційних технологій і методик в управлінській діяльності заступника директора школи

Сообщение  ?????134 Чт Окт 14, 2010 6:13 pm

Знання методів стратегічного і тактичного планування, проектування.
Логіка розробки проекту педагогічної діяльності диктує відповідний склад проективних умінь:
• перекладати цілі й зміст освіти в конкретні педагогічні завдання;
• враховувати при визначенні педагогічних завдань і доборі змісту діяльності потреб та інтересів учнів, можливості матеріальної бази, власний досвід та індивідуально-ділові якості;
• визначати комплекс домінуючих і підпорядкованих завдань для кожного етапу педагогічного процесу;
• відбирати види діяльності, адекватні поставленим завданням, і планувати систему спільних творчих справ;
• планувати індивідуальну роботу з учнями з метою подолання наявних недоліків і розвитку їх здібностей, творчих сил і обдаровань;
• добирати зміст, форми, методи і засоби педагогічного процесу в їхньому оптимальному поєднанні;
• планувати систему прийомів стимулювання активності школярів і стримування негативних проявів у їхній поведінці;
• планувати засоби створення особистісно розвивального середовища і підтримки зв'язків із батьками і громадськістю.

?????134
Гость


Вернуться к началу Перейти вниз

Вернуться к началу

- Похожие темы

 
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения